Chcete ve svém skladu zajistit větší přehlednost a bezpečnost? Naše digitální řešení pro správu flotily vozíků Vám zajistí, že budete mít neustále přehled o nákladech, rozmístění a využití vozíků. Díky podrobným analýzám nákladů a produktivity, digitálnímu řízení přístupu a hlášení nehod můžete zvýšit využití své flotily vozíků, snížit provozní náklady a zvýšit bezpečnost.
Pomocí webového softwaru pro správu flotily vozíků můžete transparentně spravovat stroje ve svém skladu. Jungheinrich FMS neustále rozšiřujeme o nové funkce pro inteligentní správu flotily vozíků. Rozhodněte se, které moduly by Vaše řešení mělo obsahovat, v závislosti na Vašich individuálních potřebách.
Snadná integrace dat o flotile vozíků do stávajícího IT prostředí
Nejmodernější rozhraní mezi platformou pro správu flotily vozíků Jungheinrich a IT systémem umožňuje efektivní výměnu dat a kontrolních informací. Široká škála aplikací sahá od poskytování dat pro zákaznické systémy a integrace do systémů řízení přístupu až po vytváření komplexních (datových) řídicích panelů.
Certifikovaná bezpečnost informací ISO/IEC 27001: Při vývoji a uvádění našich digitálních řešení do provozu uplatňujeme nejvyšší bezpečnostní standardy na ochranu vašich informací.
Trusted Information Security Assessment Exchange TISAX®: mezinárodní a v celém odvětví uznávaný standard pro bezpečnost informací v automobilovém průmyslu. TISAX® je registrovaná ochranná známka sdružení ENX. Výsledek je k dispozici výhradně na portálu ENX (TISAX® a výsledky TISAX® nejsou určeny pro širokou veřejnost): https://portal.enx.com/en-US/TISAX/tisaxassessmentresults/.