Pronájem nebo nákup? Zakládání nebo tahání nákladu? Venku nebo uvnitř? S naším online poradcem pro výběr vozíků najdete ten pravý vozík pro Vaše potřeby.
Pronájem nebo nákup? Zakládání nebo tahání nákladu? Venku nebo uvnitř? S naším online poradcem pro výběr vozíků najdete ten pravý vozík pro Vaše potřeby.
Jungheinrich spojuje kompetence výrobce se zkušenostmi a odborností dodavatele komplexního řešení. Od plánování přes realizaci až po servis a podporu od pracovníků našeho zákaznického servisu.
Jsme tu pro vás 24 hodin denně!
Pokud porucha omezí výkon Vašeho systému, budeme hned u Vás. Poskytneme Vám spolehlivou podporu a zajistíme tím požadovanou disponibilitu zařízení. Naši odborníci na software z centrálního oddělení technické podpory mají dlouholeté zkušenosti a pomohou Vám vyřešit problém prostřednictvím vzdáleného přístupu. A pokud by to nebylo možné, zastaví se u Vás co nejdříve náš kvalifikovaný servisnítechnik. To Vám můžeme zaručit díky naší široké servisní síti, čítající přes 150 servisních techniků v ČR. Po celém světě samozřejmě platí naše jednotné vysoké standardykvality. Můžete si být vždy jisti, že prostoje Vašeho logistického systému budou zkráceny na absolutní minimum.
Úzkáspolupráce mezi centrální horkou linkou technické podpory pro software a řídicí techniku a místním servisem zaručuje vysokoudisponibilitu zařízení a hladký provoz Vašeho logistického systému. Soustřeďte se na své podnikání – my se postaráme o Vaše zařízení.
Vždy s jistotou – s našimi komplexními službami pro logistické systémy
Kdykoliv a kdekoliv se co nejrychleji postaráme o udržení stavu Vašich zařízení a strojů k dosaženíhladkéhoprovozu logistického systému.
Náš servis zahrnuje následující služby:
Kontrola
Pomocí kontrolních zařízení kontrolují naši technici veškeréfunkce Vašeho systému a jeho komponent – především pak ty, které jsou důležité z bezpečnostního hlediska. V rámci prováděných kontrol provedou naši zaměstnanci okamžitě jednoduché úkony, jako je promazání nebo dotažení šroubů. Podle potřeby pro Vás připraví také seznam k provedení preventivních oprav.
Údržba
Pravidelnou údržbou prodlužujemeživotnost a zvyšujemedisponibilitu a bezpečnost Vašeho logistického systému. Včas rozpoznáme opotřebené a vadné díly a komponenty a vyměníme je. Tím zabráníme vzniku drahých prostojů a udržíme výkonnost Vašeho systému na maximu. Spolu s Vámi naplánujeme termíny k provedení údržby, abychom co nejméně ovlivnili probíhající provoz. Proto může být údržba provedena i mimo provozní dobu, například v noci.
Kontrola bezpečnosti
Snižte riziko výpadků pravidelnou kontrolou zařízení, komponent a součástí Vašeho logistického systému. Naši technici provádějí pravidelně certifikované bezpečnostní kontroly a poskytnou Vám tím podporu při dodržení všech legislativních požadavků. Obdržíte dokumentaci výsledků kontroly, kterou s Vámi naši zaměstnanci podrobně proberou.
Opravy a servis
V rámci oprav a servisu je provedena výměnavadnýchsoučástí, které omezují spolehlivost Vašeho logistického systému. Využití moderních diagnostických nástrojů přitom umožňuje průběžnou lokalizaci závady. Veškeré opravy a servis provádí profesionálně školení servisní technici, kteří se ve Vašem zařízení vyznají a podle potřeby mohou být rychle na místě. Tím můžete velmi rychle obnovit disponibilitu zařízení.
Řízení materiálu
K předcházení dlouhých výpadků Jungheinrich zajistí rychlédodání správných náhradních dílů přímo k Vám. Provedením pravidelnéúdržby se naši technici postarají, aby byly tyto díly podle potřeby plně funkční. Součástí našich služeb jsou také opravy a úpravy kvalitních náhradních dílů. Díly, které nejsou přímo dostupné, je možné objednávat z našich skladů náhradních dílů a dodat je do 24 hodin po celé Evropě.
Školení
Jungheinrich nabízí různá školení. Od školení zaměstnanců k zajištění správnéobsluhy logistického systému až po školeníúdržby Vašeho týmu údržbářů. Tímto způsobem předcházíme nákladným opravám a prodlužujeme životnost Vašeho logistického systému.
Doprovodné provozní služby
Přenechejte nám údržbu a opravy svého logistického systému a dalších zařízení! S týmem kvalifikovanýchservisníchtechniků společnosti Jungheinrich mají naši zákazníci vždy jistotu až 24/7.
Všechny tyto služby můžeme nastavit v souladu s individuálními požadavky zákazníka.
Naši pracovníci technické podpory jsou Vašimi prvními kontaktními osobami v případě poruchy nebo při obecných otázkách spojených s Vaším logistickým systémem. Pracují zde výhradně zaměstnanci s dlouholetou zkušeností, kteří zpravidla dokáží vyřešit většinu Vašich požadavků přímo pomocí vzdálenéhopřístupu. Pokud to není možné, kontaktují naši zaměstnanci ihned místního servisního technika. Na závažné požadavky na technickou podporu reagujeme zpravidla během několikaminut, maximálně do hodiny. Tím pro Vás minimalizujemerizikoprostojů a zajistíme maximální výkonnost Vašeho systému 365 dní v roce.
Naše technická podpora Vám poskytne pomoc v následujících oblastech:
Systém řízení skladu WMS a řídicí technika
V rámci technické podpory se postaráme nejen o Váš systém řízení skladu WMS, ale také o řídicítechniku Vašeho automatického skladu a o Vaše automatické vozíky. Přitom je Vám k dispozici v dohodnutou dobu některý s odborníků oddělení technické podpory, který absolvoval školení pro Vaše zařízení, a poradí Vám teoreticky i prakticky mailem, telefonem a provedením vzdálené diagnostiky (VPN). K tomu, aby byl Váš software vždy aktuální, obdržíte pravidelně aktualizace systému řízení skladu WMS.
Automatické vozíky
Základem našich automatických vozíků AGV jsou na osvědčené sériové vozíky, které modulárně automatizujeme v souladu s Vašimi požadavky. V případě poruchy se naši odborníci na software připojí pomocí vzdáleného přístupu k Vašemu zařízení tak, aby byla neproduktivní doba zkrácena na minimum.
Bezdrátový přenos dat a zařízení IT
S naší technickou podporou je zajištěna maximální disponibilita a optimální výkon zařízení k bezdrátovému přenosu dat, jako jsou skener, tiskárny nebo terminály. Zařízení k bezdrátovému přenosu dat nám buď můžete zaslat, nebo je náš technik zákaznického servisu opraví na místě.
Globální síť Jungheinrich - jsme Vám vždy a všude nablízku.
Denně zajišťuje více než 5.400 zkušených servisních techniků a celkem více než 6.300 pracovníků v odděleních poprodejních služeb po celém světě bezpečný, spolehlivý a hladký provoz Vaší logistiky. Přitom stavíme na našich kompetencích výrobce, na využití nejmodernějších diagnostických nástrojů a na vysoké dostupnosti náhradních dílů.