Moderní intralogistické řešení u společnosti GLX Global Logistic Service eliminuje kritická zúžení toku materiálu a značně zvyšuje skladovací kapacitu.
Společnosti Jungheinrich přizpůsobila intralogistiku nového distribučního centra pro GLX Global Logistic Service GmbH v Freienbrink poblíž Berlína přesně dle specifických požadavků zákazníka.
GLX Group je úspěšně rostoucí společností v oboru řízení dodavatelského řetězce s více než šesti pobočkami. Díky velkému růstu dosáhly sklady GLX svého kapacitního limitu a bylo potřeba nové logistické centrum, které by mělo eliminovat kritické zúžení toku materiálu.
Společnost Jungheinrich působila jako poskytovatel kompletního řešení, kontaktní osoba a projektový manažer pro nové distribuční centrum GLX Group. Vše od jediného dodavatele. Společně se zákazníkem bylo vyvinuto celé intralogistické řešení.
Cílem bylo zásadní zvýšení skladovací kapacity a efektivity.
Nové distribuční centrum je poblíž Berlína s rozlohou 15000 čtverečních metrů, ze kterého nyní společnost GLX operuje při evropských dodávkách náhradních dílů a při poskytování poprodejních služeb svým zákazníkům.
V modulárním regálovém systému jsou malé nádoby skladovány a vyskladňovány ve čtyřech uličkách se zhruba 10 500 skladovacími místy. Provozovány jsou pomocí dvou indukčně vedených vertikálních vychystávacích vozíků EKS 210.
Regálový systém pro velmi těžké palety s širokou uličkou rovněž poskytuje zhruba 15 000 skladovacích míst obsluhovaných vozíky s výsuvným sloupem. Celkově slouží k přepravě ve skladu, který je 140 metrů dlouhý a 110 metrů široký, 20 kusů vozíků Jungheinrich.
Modulární regálový systém navíc nabízí speciální řešení protipožární ochrany, aby nebylo nutné používat kropicí systém.
Zvýšení objemu zboží a celkové kapacity, ale také efektivnější procesy a kratší doby vychystávání zajišťují, že GLX Group má v budoucnosti dobrou pozici pro další růst.
Klient již nyní zvažuje připojení přímo k systému SAP pomocí Jungheinrich warehouseNAVIGATION.
Podařilo se nám tedy vytvořit řešení přizpůsobené přesně na míru potřebám klienta, které je navíc orientováno do budoucna.