Chcete ve svém skladu zajistit větší přehlednost a bezpečnost? Naše digitální řešení pro správu flotily vozíků Vám zajistí, že budete mít neustále přehled o nákladech, rozmístění a využití vozíků. Díky podrobným analýzám nákladů a produktivity, digitálnímu řízení přístupu a hlášení nehod můžete zvýšit využití své flotily vozíků, snížit provozní náklady a zvýšit bezpečnost.
Pomocí našeho webového softwaru pro správu flotily vozíků můžete transparentně spravovat stroje a vozíky ve svém skladu. Naše portfolio se neustále rozšiřuje o nové funkce pro inteligentní správu flotily vozíků. Rozhodněte se, které moduly by Vaše řešení mělo obsahovat, v závislosti na Vašich individuálních potřebách.
Snadná integrace dat o flotile vozíků do stávajícího IT prostředí
Nejmodernější rozhraní mezi platformou pro správu flotily vozíků Jungheinrich a IT systémem umožňuje efektivní výměnu dat a kontrolních informací. Široká škála aplikací sahá od poskytování dat pro zákaznické systémy a integrace do systémů řízení přístupu až po vytváření komplexních (datových) řídicích panelů.